O mnie

sobota, 5 stycznia 2013

Podaj dalej

Zapisałam się u Dany na "Podaj dalej".
Już dawno dostałam moje zabaweczki - pora na mnie. Kto się zapisuje? Ustalimy wspólnie co dana osoba by chciała dostać - po obejrzeniu bloga i ocenie moich możliwości. Proszę się zapisywać pod postem - obdaruję pierwsze dwie zapisane osoby, które taką chęć oznajmią.
Od Danusi dostałam:


Ogóreczki - prima sort! Już pożarte. Cukiereczek zjedzony, herbatka w pracy czeka na odpowiedni moment. I gwiazdeczka frywolitkowa z koralikami, żeby ją lepiej można było ocenić i docenić - wisi oczywiście na choince. Lala także siedzi na choince - do twarzy jej w zielonym!


I kochani odwiedzający mojego bloga - z okazji Świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku i Święta Objawienia Pańskiego, czyli Trzech Króli - życzę wam z całego serca, żebyście umieli rozpoznać Pana w waszym życiu. Czego i sobie życzę. Amen.


1 komentarz: