O mnie

niedziela, 12 lipca 2015

Kocyk

Klejny kocyk. Dla dziecięcia z rodziny. Albo przyjaciół. Jeszcze nie zdecydowałam.
Jest to pierwsza robótka z nici "z koszyka".
:)
Kocyk jest kwadratowy – 80 cm na 80 cm.
Mój ulubiony wzór.
Nici – NAKO Rekor mini, akryl 100%. W komplecie jest 10 malutkich moteczków po 10 g (36 m), każdy w innym kolorze. Wykorzystałam 9 kolorów – biały został na potem. Biała włóczka, której użyłam jako kolor wiodący w tym kocyku, pochodzi z innych źródeł.
Druty – bambusowe z żyłką, także "z koszyka", nr 4,5.








4 komentarze:

  1. Pracowitaś jak pszczółka. Dopiero zaczęłaś, a już gotowy produkt pokazujesz. Piękny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. Ładny. Tylko dlaczego tak się marszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Przepiękne kolory i wspaniały wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń