O mnie

sobota, 13 lipca 2013

Czapeczki

Klub Włóczkersów pochłonął mnie. Podobno to objaw dojrzałości do babciowania.
W końcu córeczka się zaręczyła i czas babciowania nieuchronnie się zbliża.
Zrobiłam czapeczkę według wzoru z Raverly. Nie wiem, czy trzeba się logować, ale wzór jest do pobrania bezpłatnie.
Pomarańczowa bawełna, druty nr 3, wyszedł rozmiar na noworodka.
Opracowałam opis po polsku, dla chętnych. Dobra robótka dla początkujących - tylko oczka prawe, trzeba umieć dodawać i gubić oczka. Robiona w poprzek, trzeba zszywać.


Druga czapeczka, to autorski projekt Basi. Włóczka - chyba akryl, bo nie gryzie. Rozmiar noworodkowy, druty nr 4 lub 5 (określając "na oko").


Czapeczkowanie wciąga! Mam trzy kolejne. Ale jeszcze zdjęć nie zrobiłam.


1 komentarz:

  1. czapusie wypasione, zwłaszcza ta zółta wesolutka- podobają mi się

    OdpowiedzUsuń