O mnie

czwartek, 22 listopada 2012

Wyróżnienie

Wyróżniła mnie Beatka.
Dziękuję!

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Pytania od Beatki i moje odpowiedzi:
1. Szpilki czy trampki? - trampki
2. Rower czy autobus? - rower!
3. Dobry film czy wyjście do opery? - film
4. Góry czy morze? - góry
5. Kot czy pies? - jak muszę wybrać, to kot (ale nie jestem miłośniczką...)
6. Czy wierzysz w przyjaźń damsko męską? - jasne, przecież mam przyjaciół, nie tylko przyjaciółki!
7. Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Wielkanoc
8. Ulubiona książka? - nie mam jednej ulubionej, jestem molem książkowym
9. Twoje ulubione zajęcie w czasie wolnym? - oczywiście robótki!
10. Gdzie zazwyczaj tworzysz swoje prace? - dzierganie na kanapie przy lampie, kawa w zasięgu :)
11. Twoja najlepsza praca? - chyba szal z elementów, patchworkowy.

Muszę przemyśleć kogo wywołać do tablicy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz